Ačkoliv se to očekávalo, minulá generace jako kombík nikdy nevyjela z bran mladoboleslavského závodu. Druhá, mnohem lepší generace se to snaží napravit.
Kombík je od toho, aby byl praktický a tím Superb kombi dozajista je. Jeskyně, která je otevře po odklopení pátých dveří, má objem 633 litrů, což je jedna z nejvyšších hodnot mezi osobními vozy a asi nejvyšší hodnota v celé třídě. Po sklopení sedadel hodnota naroste na 1865 litrů. Dno kufru je dvojité.
Automobilka se snažila udělat kombík maximálně praktický a to pomocí různých doplňků, především síťových programů a posuvné hliníkové zábrany, která nedovolí se rozletět po celém voze.
Mimo to přišla Škoda (ačkoliv ne jako první) s praktickým doplňkem - osvětlením kufru, které je možné vyjmout a použít jako baterku. Díky magnetu není problém jej umístit kamkoliv na karoserii.
Do kombíku navíc automobilka konečně použila systém bezklíčového vstupu, tesy u zamčeného vozu stačí zatáhnout za kliku a mít klíček v kapse - vůz se sám otevře. Ani na zamykání či startování není třeba klíč vyndávat, vše funguje na tlačítka. Na tlačítko funguje i automatické zavírání kufru.
Zbytek výbavy i motorizací bude totožný se sedanem.
A pohled do ceníku? Ten napoví, že základní cena bude 589 tisíc korun, což znamená příplatek 20 tisíc k sedanu.
Comfort |
Ambition | Elegance | Exclusive | DSG | 4x4 | |
1,4 TSI, 92 kW (125 k) |
589 900,- | 674 900,- | 734 900,- | ---- | ---- | ---- |
1,8 TSI, 118 kW (160 k) | 649 900,- | 734 900,- | 794 900,- | 856 900,- | + 70 000 | + 60 000 |
3,6 FSI, 191 kW (260 k) | 864 900,- | 949 900,- | 1 009 900,- | 1 071 900,- | ve výbavě | ve výbavě |
2,0 TDI, 103 kW (140 k) | 644 900,- | 729 900,- | 789 900,- | ---- | + 70 000 | ---- |
2,0 TDI, 125 kW (170 k) | 704 900,- | 789 900,- | 849 900,- | 911 900,- | + 70 000 | + 60 000 |