Nejprve se podívejme na luxusní sedan třídy sedm. Ten dostane pod kapotu velký osmiválec 4,4 litru. Mezi něj a osmistupňovou převodovku ZF se postaví ještě malý elektromotor o výkonu 15 koní. Nový bavorák se tak zařadí mezi tzv. mild-hybridy, vozy, u kterých hraje elektromotor mnohem menší roli.
Finální výkon celé soustavy je 440 koní, oproti systému bez elektromotoru je novinka o 15 % úspornější. Zrychlení z klidu na stovku trvá 4,8 sekundy. energie jde z baterií typu Li-ion a zařízení půjde objednat ke krátké i dlouhé verzi
SUV X6 je technicky možná zajímavější. Základem je ten samý motor 4,4 V8 jako u luxusního sedanu, jenže sou k němu připojeny hned dva elektromotory. Ty mají vysoké výkony 86 a 91 koní, takže finální vrchol výkonů je 480 koní.
Zrychlení na stovku trvá jen 5,4 sekundy a podle amerických měřítek klesla spotřeba paliva o 20 %. Použity jsou baterie Ni-MH.
Oficiální představení obou vozů čekejme ve Frankfurtu.