Konstruktéři se v případě modelu 911 Turbo vždy snaží najít to nejlepší, co dovedou, aby jeden z vrcholů sportovní jízdy na svém vrcholu i zůstal.
Porsche pro modelový rok 2010 pro svůj program Turbo připravilo o kus lepší a výkonnější vůz. Asi nejzásadnější změnou najdeme pod zadní kapotou, kde se ukrývá nový motor odvozený od boxeru 3,8 v modelu Carrera S. O dvě deci větší objem nejsou vším, co novinka nabídne, vylepšené vstřikování benzínu, optimalizovaný software a další úpravy znamenají více za méně.
Tedy více výkonu za méně benzínu. Konstruktérům se podařilo snížit žravost velkého motoru o téměř 20 %, ale výkon motoru se taky zvýšil a to o 20 koní.
Porsche nabídne i dvouspojkovou převodovku PDK, s řazením pádly pod volantem.
Oficiálně představení čekejme na podzim ve Frankfurtu.