Koncept Hyundai Blue-Will jistě dostane svého sériového následovníka, teď můžeme jenom očekávat kolik prvků z něj se do série dostane.
Základem všeho je benzínový motor 1,6 spojený s převodovkou CVT. Jeho výkon nebyl zveřejněn. Oproti tomu známe výkon elektromotoru, který bude poměrně vysoký - 136 koní.
Důležitý je zdroj elektřiny. Stane se jím dosud opomíjený lithium-polymerový článek označovaný jako Li-Pol, který známe z našich mobilních telefonů. Oproti NIHM používaných v dnešních hybridech nebo Li-Ion v budoucích hybridech mají Li-Pol baterie ještě větší kapacitu na jednotku velikosti.
Tato technologie by se měla dostat i do sériového vozu. Díky menším rozměrům baterií Li-Pol bude možné skrýt je pod sedačky, takže zavazadlový prostor neutrpí.
Střecha je navíc pokryta solárními panely, které dokáží napájet spotřebiče ve voze a snižovat tak spotřebu benzínu.