U sportovních vozů se to nejdůležitější ukrývá pod kapotou a Alpina B7 není žádnou výjimkou.
Výkon osmiválce o objemu 4,4 litru je 507 koní. Podobnost to není náhodná, je to tatáž hodnota jako u skvělého V10 v současné generaci BMW M5 a M6. Ovšem točivý moment 700 Nm deklasuje točivý pětilitr na celé čáře.
Sedmička tak zvládá zrychlení na stovku za 4,7 sekundy a maximální rychlost je dána jen omezovačem, který je nastaven na 280 km/h.
Nebyla by to Alpina kdyby se nepodívala také na podvozek, o tom ovšem nemáme oficiální informace. Ovšem již na obrázku je jasně patrný stylingový a aerodynamický kit, stejně jako mnohapaprsková kola, pro Alpinu tak typická.
Alpina B7 již léta tradičně nahrazuje v nabídce chybějící BMW M7. I tentokrát jde o důstojnou náhradu.