Nový Chevrolet Spark toho nebude mít s tím minulým mnoho společného. Snad jen značku a prodejní síť. Novinka se vyznačuje ostrým, vyzývavým a inovativním designem, se kterým jistě nezapadne.
Jeho design byl prvně představen jako studie Beat, která byla jednou z trojice konceptů. lidé potom mohli hlasovat který z nich se promění v sériový model Spark. Beat porazil jak Groove, tak i Trax.
Novinka má oproti konceptu o pár dveří více, standardní světlomety a podobné detaily, ovšem podstata zůstala zachována. Článek o konceptu najdete zde.
Spark bude na délku měřit 364 cm, o téměř 15 více než dosud. Také rozvor se natáhne o 4 cm na 237,5 cm. Další informace o rozměrech nebyly zveřejněny.
Zajímavý je interiér, povšimněte si zajímavě řešeného tachometru, který je inspirován motocykly. Interiéru se týká i dosud nevídaná bezpečnostní výbava zahrnující až šestici airbagů (dosud max. 4), k dispozici bude nově i ESP. Chevrolet si chce vylepšit reputaci, která po jen malém úspěchu Sparku v nárazových testech získal.
Pod kapotou bude dvojice agregátů. Oba budou čtyřválce a budou mít objem 1,0 a 1,2.
Do prodejů se dostane až v příštím roce, zatím čekejme představení v Ženevě.