Mitsubishi Lancer Ralliart je krásné a výkonné auto, ne každému ale vyhovuje jeho karoserie typu sedan. Zvláště v ČR ale jinde ve světě jsou mnohem oblíbenější hatchbacky, proto se Mitsubishi rozhodlo useknout současnému Lanceru "zadeček" a přiblížit ho tak víc dalším potenciálním zákazníkům.
Pokud se Vám tedy zdá základní Lancer moc slabý, ale na druhou stranu Evolution moc výkonný a drahý, máme tu mezistupeň v podobě Ralliartu. O pohon se stejně jako u modelu Evolution stará starý známý 2.0l Mivec, zde ale naladěný na 240 koní a kroutící moment 353 Nm. Převodovka je také podobná, ale chybí jí funkce Super-Sport. S podvozkem je to pak podobné, chybí Yaw control (u nás není ani u Evolution) a Sport ABS.
V interiéru pak najdeme třeba hudební aparaturu Rockford-Fosgate s masivním subwoofrem v kufru, 40 GB harddisk na Vaše multimédia či sedmi palcovou dotykovou obrazovku.
Na trh by se měl Ralliart Sportback dostat během jara příštího roku.