Designové změny nejsou na první pohled příliš patrné, při pohledu zblízka si ale všimneme drobných odlišností. Zepředu zaujmou mírně pozměněné přední světlomety a vytažené podběhy předních kol. Zezadu jsou patrné nové světlomety, jejichž design bude určitě důkladně propírán všemi fanoušky předchozího modelu. Více patrné jsou nové designy litých 16-ti a 17-ti palcových kol. Změny se dotkly také interiéru, v něm uvidíme kvalitnější materiály a ergonomičtější zpracování.
Lehké úpravy se dočkal i motor. Tomu se posunula hranice maximálních otáček o 500 směrem vzhůru, omezovač tak nyní zasáhne na hranici 7500 ot./min. Výkonové maximum je na 7000 ot./min. Jednotlivé převody šestistupňové manuální převodovky dostaly jiné zpřevodování, akcelerace tak bude nyní ještě větším požitkem. V nabídce bude i "šestikvalt" automat.
Došlo také k přejmenování na severo-americkém trhu. Název MX-5 tak bude nyní globální, pouze Japonsko ji bude znát jako Mazda Roadster. Na evropský trh by se měla nová MX-5 dostat v polovině příštího roku, USA bude následovat chvíli poté.