Ano, to že pravděbodobně půjde o první čtyřdveřový vůz v historii Lamborghini bylo téměř jisté. Stejně jako to, že motor bude ležet netradičně pro "Lambo" nad přední nápravou (motor uprostřed v čtyřdveřové karoserii by byl poněkud nepraktický). Co jsme ale z fotografií zjistili více?
Tak především se potvrdilo to, že této italské značce není krásný design cizí. Mě osobně a spoustě dalších novinářů se křivky karoserie a automobil jako celek velmi líbí. Design karoserie vzdáleně připomíná omezenou edici Reventón, a to je moc dobře. Masivní difuzor vzadu a obrovské nádechy na předním spoileru působí respekt. Zadní světla a koncovky jsou spolu s rozšířenými zadními podběhy designérskou lahůdkou.
Pod kapotou by se měl podle spekulací objevit motor z Gallarda LP 560-4. Jde o desetiválec s výkonem 560 koní. Přímými konkurenty pro tohoto krasavce budou Porsche Panamera a Aston Martin Rapide. Oficiální odhalení je naplánováno již na tento večer na Pařížském autosalonu.