Ford v noci vypustil do světa oficiální informace o Focusu RS, podívejme se tedy na ně.
Důležitý je údaj o maximálním výkonu. Oproti očekávaným 280 koním bude finální výkon pěkně kulatých 300 koní, což je na 2,5litr pěkné číslo. Točivý moment bude silnici trhajících 410 Nm. Ford se chlubí vyspělým systémem odpružení pojmenovaným RevoKnuckle, který má i při plném plynu držet kola na silnici. Pomůže mu samosvorný deferenciál a rozměrná 19palcová kola.
Informace o jízdních výkonech zatím neznáme, přibude-li nějaká novná informace, jistě ji do článku přidáme.
Původní článek:
Podobně jako u článku o nové sedmě, i u nového Focusu RS budeme muset více zapojit naše věštecké schopnosti než oficiální zdroje, protože ty zatím o oficiálním představení nechtějí ani slyšet.
Dle našich již lednových, nicméně stále aktuálních informací by měl být pod kapotou ten samý pětiválec 2,5 turbo, který jsme viděli už ve Focusu ST. Tady ale bude naladěn na 280 koní. Výkon půjde na přední kola přes samosvorný diferenciál, zde jde oproti pohonu všech kol o úsporu hmostnosti.
Díky tomu zrychlí eReSo na stovku kolem šesti sekund a na 100 mil za hodinu, tedy 160 km/h za 13 sekund.
Poprvé ho v reálu uvidíme v Londýně ještě tento měsíc, prodeje ale budou zahájeny až na přelomu tohoto a příštího roku.