Volt se nám ukázal jako koncept loni v Detroitu a někdy kolem roku 2011 by se měl dostat do sériové výroby. Američané jsou z něj v době ekologické vlny nadšeni a výroby se nemohou dočkat.
Bob Lutz před pár dny prohlásil, že není důvodu se obávat toho, že by Volt měl zpoždění. I přes nasazení moderních technologií by měl být termín roku 2011 dodržen.
Problémy plynou především z použití moderních Li-Ion baterií, které mají tendenci při zahřátí explodovat, jejich uvedení v autech se tak stále odkládá.
Bob Lutz také slíbil, že cena by neměla přesáhnout 40 tisíc dolarů, tedy asi 620 tisíc korun. Je to o 10 tisíc dolarů (150 tisíc Kč) více, než kolik bylo deklarováno původně. I přesto automobilka počítá s tím, že první generace tohoto plug-in hybridu nebude výdělečná.
Chevrolet Volt je konceptem plug-in hybridu, tedy vozu, který mimo klasické hybridní technologie umí své baterie dobít i ze zásuvky a jet určitou dobu na čistě elektrický pohon. Když se baterie vybijí, naskočí benzínový motor. V Evropě se velmi podobný koncept představil jako Opel Flextreme.