Asi nejvýznamnější změnou je zbrusu nová převodovka, slibovaná již mnohem dříve. Jde o technologii, která se asi nejvíce proslavila jako DSG u Volkswagenu, totiž o dvouspojkovou převodovku. U Porsche má 7 stupňů vpřed a jeden vzad. Dá se předpokládat, že vyladění k dokonalosti je zde v sériové výbavě.
Další změnou je přímé vstřikování paliva. Po Cayennu to muselo přijít i do 911. Na motoru se odehrály i další změny, dá se říct, že žádná součástka nezůstala nepovšimnuta. Za všechny jmenujme třeba změněný a zvětšený tvar spalovacích komor nebo nová vodní a olejová čerpadla.
Motor s protiběžnými písty o objemu 3,6 litru dostal porci výkonu navíc. 345 koní jistě potěší každého zájemce, je to totiž o 20 koní více než dosud. To znamená zrychení na 100 za 4,7 sekundy a maximálku 289 km/h.
Větší 3,8 v modelu S dostal navíc 30 koní a jeho výkon se tak vyšplhá až na 385 koní. Jeho výkony jsou smělé, 4,5 sekundy na stovku a maximální rychlost 302 km/h.
Díky inovacím se také podařilo posunout omezovač o 200 otáček směrem nahoru, motor tak točí až 7500 ot/min. Díky tomu všemu a také nové převodovce klesla spoteřba o velmi zajímavých 13 % a produkce CO2 dokonce o 14,5 %. Na pouhý facelift pěkná čísla.
Minoritní změny se odehrály i na designu, stačí pohledět na zadní světla... ta jsou z LED diod. U modelu 4S a Turbo proběhne omlazení až za pár měsíců.
Legenda oživena, Porsche 911 dostává facelift
Legenda, která je s námi již více než 40 let, dostává ve své poslední generaci po čtyřech letech prodejů facelift. Jak se dá zlepšit již téměř dokonalé, to předvede firma ze Stuttgartu. Několik koní navíc jistě potěší.