Předně se sluší říct, že kupé toho se sedanem stejného jména nebude mít příliš společného. Ano, podvozková platforma s pohonem zadních kol by včetně motorizací měla zůstat, ale srovnávat sportovní kupé s limuzínou, která se bude snažit konkurovat Mercedesu třídy S a BMW 7, není příliš košér.
Napovídá už základní motorizace 2.0 turbo o zatím neznámém výkonu. Následovat by měly 3,8 V6 o třech stech koní a na vrcholu V8 o výkonu téměř 400 koní.
O očekávaných schopnostech vozu napovídá to, že na testech byl často vídán s Fordem Mustang. V nabídce budou brzdy Brembo a samosvorný diferenciál.
Základní cena by se v USA měla dostat na hranici 20 tisíc dolarů, tedy asi 320 tisíc korun. Pokud si cenu zdvojnásobíme, dostaneme se asi na cenu, za kterou by se takový vůz dal koupit u nás. Přesto si myslím, že dovoz čekat příliš nemůžeme.