C3 Pluriel určitě nevídáme na každém rohu. U nás už vůbec ne, vždyť jeho dovoz k nám skončil v roce 2006 a to kvůli prodejnímu neúspěchu. Ve světě se však ročně prodá přes deset tisíc těchto hraček. To je tak akorát, aby se model sice vyplatil, ale nestal úplně běžným zbožím. On totiž opravdu běžný není.
Jeho karoserie umožňuje několik různých variant. První je hatchback, ze kterého se dá shrnutím střechy dělat targa. Po sundání bočních oblouků je z vozu rázem kabriolet. Bohužel, oblouky je třeba nechat doma, takže při dešti není co natáhnout. Pravděpodobně právě tento prvek odradil tolik kupců v deštivém tuzemsku, kteří raději sáhli po plnohodnotném kabrioletu. To poslední karoserií je pick-up, který vznikne složením, popř i vyjmutím zadních sedadel.
Změny se dotkly především světel a to zadních i předních. Zadní jsou nyní zatmavená, vepředu jsou výraznější blinkry. Interiér je nově celý černý, změnily se dekory. Lak je stále efektně dvoubarevný.
Na motorech změny nehledejte, ty jsou od roku 2003, kde se model začal vyrábět, stejné.
Zanedlouho je plánován příchod nové generace Citroenu C3. Zda se opět dočkáme originálního Plurielu, nebo zda bude tento koncept zapomenut, to se dozvíme poměrně brzy.
Pluriel ještě před faceliftem: