To nejzajímavější na novém modelu je hliníkový prostorový rám. Oproti starším C8 má novinka o celých 40% vyšší tuhost v krutu. A co je na tom nejlepší, hmotnost si nepohoršila ani o kilo.
Malinko se změnily i rozměry, o rovný decimetr se zvětšil rozvor a spíše milimetrové změny jsou v rozchodech kol.
Pod kapotou zůstal stejný 4,2 motor od Audi s výkonem 400 koní. Může být spřažen buď s manuálním šestikvaltem Getarg, nebo poprvé u Spykeru s automatem od ZF.
Novinkou jsou LED diody pro směrová světla a xenony v základní výbavě. Zvenčí je nový model odlišitelný podle většího a jinak tvarovného vstupu pro chladící vzduch a jeho chromovaného dekoru.
Kola jsou devatenáctipalcová a svým designem mají připomínat vrtuli, tedy odkaz na značku.
Spyker C8 Aileron - přece se dostavil
Ačkoliv se v psledních měsících na Spyker lepí jen smůla, krom rozsáhlé obměny manažerů přišly i finanční těžkosti, malá automobika přesto připravila pro autosalon v Ženevě nový model. Pochází z rodu modelů C8 a jmenuje se Aileron