Lightning GT má pod kapotou hned čtveřici motorů o sumárním výkonu téměř 700 koní. Každý elektromotor dosahuje výkonu přes 165 koní.
Energie se ukrývá ve zbrusu nových akumulátorech, které jsou vyrobeny nanotechnologií. Tento postup zaručuje velmi vysokou životnost až 15 let. Po 15 000 nabíjecích cyklech ztratí baterie jen 15% své kapacity.
Po desetiminuovém nabíjení ujede auto 400 km, ale to bude chtít hodně silné napojení na elektřinu.
750 Nm točivého momentu stačí na zrychlení na stovku za 4 sekundy a maximální rychlost je 210 km/h.
4,5 metru dlouhá karoserie je vyrobena z lehkého uhlíku a kevlaru, Výbava zahrnuje klimatizaci, satelitní navigaci či kožené čalounění. Nejlepší však na celém autě má být zátah v téměř libovolné rychlosti.
Výrobce již nyní přijímá objednávky, cena sice nebyla zveřejněna, ale vzhledem k použitým technologiím nebude nízká. Jen mi vrtá hlavavou proč velké automoblky jako Mercedes ztrácejí čas s vývojem Li-ion baterií, když malá firma může nabídnout tyto, mnohem vyspělejší baterie. Nebo je v tom nějaký háček?
Lightning GT - metelesku blesku
Jak vypdá nejrychlejší elektřna na světě? Přesně takto. Lightning GT je jedním z nejrychlejších vozů, které pohání elektřina. Navíc se již velmi brzy dočká sériové výroby. Lightning, tedy blesk, přichází.