To nejzajímavější se skrývá pod kapotou. Jde o dieselový čtyřválec 2,2 o výkonu skvělých 215 koní. Za vysoký výkon může dvoufázový systém přeplnování. Točivý moment vrcholí na hodnotě 461 Nm.
Podobně jako u konceptu Opelu Meriva, i Hyundai zvolil systém otevírání dveří proti sobě.
Přední sedadlo spolujezdce lze jako kolébku překopit a tím otočit. Díky chytrému řešení není problém ani potom jet připoutaný.
Klasicky velmi zajímavý je multimediální výbava. V interiéru je mnžsví obrazovek, vše se propojuje bezdrátově a to včetně napíříklad klávesnic, herních ovladačů..., auto má přístup na internet, komunikuje s elektronikou unvitř i mimo vůz. Systém vyvinulo LG.
Od firmy Bayer zase pocházejí nové karosářské prvky, které jsou lehčí než konvenční plech a sklo. Materiál je vodoodpudivý a dokonce umí sám zacelit menší škrábance.
Hyundai HED-5 i-mode - crossover
Zajímavý koncept se zajímavým motorem představil na autosalonu v Ženevě Hyundai. Jeho interiér pojme až šest lidí a ukrývá některé vychytávky, které patří spíše do buducnosti než do současného konceptu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Plzní otřásl nález lidské hlavy v řece. Případ řeší kriminalisté
-
Agáta Hanychová o kostlivci ve skříni: Zatajil jí Dopita něco závažného?
-
Policie kvůli němu evakuovala školu v Litvínově! Muži hrozí tři roky za mřížemi
-
Jiřina Bohdalová oslavila 93. narozeniny: Poprvé hrála jako šestiletá!
-
Teplé počasí vydrží i příští týden, přesto se ochladí
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?