To nejzajímavější se skrývá pod kapotou. Jde o dieselový čtyřválec 2,2 o výkonu skvělých 215 koní. Za vysoký výkon může dvoufázový systém přeplnování. Točivý moment vrcholí na hodnotě 461 Nm.
Podobně jako u konceptu Opelu Meriva, i Hyundai zvolil systém otevírání dveří proti sobě.
Přední sedadlo spolujezdce lze jako kolébku překopit a tím otočit. Díky chytrému řešení není problém ani potom jet připoutaný.
Klasicky velmi zajímavý je multimediální výbava. V interiéru je mnžsví obrazovek, vše se propojuje bezdrátově a to včetně napíříklad klávesnic, herních ovladačů..., auto má přístup na internet, komunikuje s elektronikou unvitř i mimo vůz. Systém vyvinulo LG.
Od firmy Bayer zase pocházejí nové karosářské prvky, které jsou lehčí než konvenční plech a sklo. Materiál je vodoodpudivý a dokonce umí sám zacelit menší škrábance.
Hyundai HED-5 i-mode - crossover
Zajímavý koncept se zajímavým motorem představil na autosalonu v Ženevě Hyundai. Jeho interiér pojme až šest lidí a ukrývá některé vychytávky, které patří spíše do buducnosti než do současného konceptu.