Renault Laguna GT - čtyři kola poprvé v akci

Laguna GT | foto: Renault

Je to jen několik dní, co jsme psali o sporotvních záměrech Renaultu, a jeden je tu. Model GT odvozený od Laguny sice není tím, co by mělo rozcupovat francouzské silnce, přesto slibuje velmi zajímavé svezení díky technologii 4WS

Čím se Laguna GT odliší od bežné produkce? Poprvé v něm Renault nasadí horkou novinku svého vývoje, aktivní řízení všech kol.

O co půjde v praxi? Při otočení volantem se nenatočí jen kola přední, ale synchronně i zadní nápravy. Přední kola se nebudou vytáčet v tak velkém úhlu a auto by mělo zatáčet ochotněji. Vydělají na tom jízdní vlastnosti a ve slalomu to Laguna natře kdejakému sporťáku.

Zajímavému podvozku bude možná trochu chybět výkon, Nejsilnější co pod přední kapotu poputuje je totiž přeplňovaný dvoulitr s výkonem 205 koní. Půjde spíš tedy o zrychlenou Lagunu než její ostrý derivát.

Druhým dostupným motorem bude turbodiesel o výkonu 180 koní, To je z dvoulitru opravdu hodně.

Zbytek bude pseudosportovní klasika, alcantra na potazích, hliíkové doplňky, větší, 18palcová kola, do kterých se vejdou brzdové kotouče s průměrem 320 mm vepředu a 300 mm vzadu...

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy