Premiérové odhalení GTS čeká kde jinde, než na Frankfurtském autosalonu. Motor má zvýšený objem z původních 4,5 na 4,8 litru, stejně jako u současné verze Cayenne S, ovšem výkon je posunut o 20 koní na poctivých 405 (298 kw) v 6.500 ot/min. Maximální točivý moment zůstává na 500 Nm v 3.500 ot/min. Nový převodový poměr 4,1:1 katapultuje SUV na stovku za 6,1 vteřiny, což je o 0,5 vteřiny rychleji než verze S.
Klasikou zůstává špičkový trakční systém za všech situací PTM (Porsche Traction Management) a pohon všech kol, ve spolupráci s komfortním, ale také sportovním podvozkem s aktivním nastavením PASM, díky němuž vás na českých sinicích nepřekvapí opravdu nic. Interiér se dočkal menších změn v čalounění v kombinaci kůže s alcantarou, pohodlí vozu mají vylepšit sedáky s lepším tvarováním. GTS se vozí na obřích 21 palcových kolech s pneumatikami 295/35 R21. Exkluzivně pro tento model je také vyhrazena barva karosérie – GTS červená a zlatá nordischmetallic.
Spotřeba tohoto monstra je dle EU norem 13,9 l/ 100km. V prodeji by se měl objevit v únoru 2008 s cenou okolo dvou milionu korun.
zdroj: Porsche