Ukazuje ze všech úhlů všechny tři karoserie, tedy sedan, liftback a kombi a dokonce i jejich interiér.
Designem bude příští generace zase o kus dál, sportovním stylingem se pokusí dobít srdce dalších zákazníků. Maska chladiče je lichoběžníková a opravdu velkých rozměrů. Dozadu protažená přední světla mají zajímavou stavbu, mlhovky jsou nezvykle blíže u sebe. Dynamicky působí i štěrbiny ve spodní části předního nárazníku.
Z bočního pohledu půjde o klasicky vyvážený sedan/hatchback, zatímco záď se opět ponese v duchu moderních tvarů. Kapkovité světlomety opět zaujmou netradiční kresbou a vystouplý zadní nárazník dodává pozadí na opravdové síle. Dvě koncovky výfuku, odrazky v nárazníku, zkrátka rychlost od pohledu.
Zato interiér designově trochu pokulhává. Věřím, že ergonomie bude příkladná, ale design se zdá být poněkud strohý a nudný. Uvidíme v reálu.
Pod kapotou Mazdy bude osvědčená technika ze současné generace Mondea, na jehož test se mimochodem můžete těšit v nejbližších dnech. Pokud Mazda dodrží sliby a bude se snažit o snižování hmotnosti, budeme se moci v kombinaci s výborným podvozkem Mondea těšit na opravdu parádní svezení.