Panoš v žádném případě nejde do boje o zákazníky nevyzbrojen. Asi největší devízou mladíka mají být jeho motorizace. V základu se setkáme s naftovým dvoulitrem. Jeho čtyři válce produkují 177 koní (tedy 130kW) a 350 Nm. BMW však tomuto motoru umí přidat i druhé turbo, čímž vznikne druhý motor v nabídce - 123d, ta produkuje hned 204 koní (150kW) a 400 Nm. Pokud nám první diesel zrychlí z 0 na stovku za 7,6, druhý ho přesprintuje časem 7,0. Nejvyšší rychlost činí 225, resp. 237 km/h
Opravdovou lahůdkou je však zbraň nejtěžší. Je jí dvakrát přeplňovaný řadový šestiválec o objemu tří litrů. BMW 135i coupé bude disponovat výkonem i točivým momentem se stejnou hodnotou - 306 koní i newtonmetrů (225 kW). Na stovku zrychlí za 5,3 sekundy a v rozletu ho zarazí až typicky nastavený omezovač na 250 km/h.
Kupátko bude technicky velmi podobné hatchbacku, bude však také delší, přibližně o 13 cm (430 cm). Také kufr by měl povyrůst na konečných 370 litrů, opěradla budou sklopná a dělená 3:2
Interiér je převzat z hatchbacku, stejně jako přední partie vozu. Zadní si však přímo říká o nazývání dvoudveřovým sedanem.
Závěrem by se určitě slušelo říct to, že žádné oficiální informace dosud vypuštěny nebyly. Britský importér však omylem (či "omylem"?) zprovoznil prezentaci tohoto modelu, takže všechna čísla dostala možnost kolovat po světě, takže je ještě možné, že se do oficiálního uvedení změní. Kupříkladu velmi pochybuji o nenasazení základních benzínových jednotek...