Mitsubishi Colt 2008 - jemný tuning

Colt | foto: Mitsubishi Motors

PREVIEW IAA FRANKFURT 2007: Colt v úvodu svého čtvrtého roku na trhu potvrzuje svůj status best-selleru značky Mitsubishi Motors v evropském regionu. Pro nadcházející 62. autosalon ve Frankfurtu byla oznámena další vylepšení.

Úspěch
S 205 561 prodanými vozy (zahrnuje 3-dveřové, 5-dveřové a provedení coupe-cabriolet) v období mezi originálním uvedením na trhu na jaře roku 2004 až do května 2007 - pokrývajíce tak tři po sobě jdoucí fiskální roky - se novému vozu Colt podařilo úspěšně zakotvit na mnoha velkých evropských trzích, jako Itálie (9 122 prodaných vozů Colt za kalendářní rok 2006 / + 8% na největším evropském trhu vozů          B-segmentu) nebo Německo (20 129 prodaných vozů za kalendářní rok 2006, které přinesly podíl v segmentu 3.5%).

Většina těchto prodejů byla realizována u nových zákazníků, jelikož Mitsubishi Motors nemělo v tomto sektoru dříve zastoupení. Tím je výkon modelu Colt (81 504 prodaných vozů za kalendářní rok 2006, nebo-li +12.7%) ještě pozoruhodnější. A tím spíše, že B-segment je jeden z nejnáročnějších v Evropě, zahrnujíce velké hráče s obrovskými rozpočty a snadno podléhající trendům podle uvádění nových modelů.

Dalším svědectvím je, že v jižní Evropě orientované na B-segment zvýšil Colt prodeje ve Španělsku         o 24,3% v průběhu kalendářního roku, a to díky 3-dveřové karoserii, která představuje 45% všech prodejů.
 
Bod středu
Colt představuje téměř 30% celkových prodejů Mitsubishi Motors Europe. Tento přátelský vůz z pohledu emisí CO2 je základním pilířem pro dealerskou síť, která ke značce přitahuje nové zákazníky (noví zákazníci tvoří 70% podíl - data za rok 2006), a také u značky drží existující zákazníky Mitsubishi, kteří hledají menší vůz jako druhý vůz k jejich stávajícímu Pajeru, L200 nebo vozu Grandis.

Akce
Zakládajíce na tomto úspěchu se společnost Mitsubishi Motors rozhodla pro investice z krátkodobého i střednědobého hlediska, aby ke značce přivedla další potenciální zákazníky:

- krátkodobé: 
> rodina vozů Colt nyní těží z nabídky polstrování, výbavy, barevných změn:
> nová 15" a 16" litá kola *
> nové metalické barvy (Sparkling Black, Cranberry Red, Glamour Grey)
> nové potahy (černá/červená - pouze pro 3-dveřové provedení, šedá - pouze pro       5-dveřové provedení nebo černá*)
> nové transparentní prvky (šedé namísto  modrých)
> nová barva řadicí páky (černá namísto modré) 
> automatický světelný senzor a dešťový senzor pro vyšší výbavu

- současně Colt přivítá nový evropský akční model, který bude jak ve 3-dveřovém, tak i      5-dveřovém provedení*. V duchu sportovní, přesně jak to odpovídá výrobkům Mitsubishi Motors. Tyto nejnovější limitované verze budou mít:
> černé světlomety
> černé A, B a C sloupky
> zatmavená skla (jenom pro 5-dveřové provedení)
> černé boční prahy a nižší sekce nárazníků (jenom pro 5-dveřové provedení)
> zadní střešní spoiler (jenom pro 3-dveřové provedení)
> nová 16" litá kola
> přední mlhová světla
> dešťový senzor
> automatické rozsvěcení světel
> MP3
> jedinečné polstrování sedadel
> černá přístrojová deska a polstrování vnitřních panelů dveří
> černou kůži potažený volant a hlava řadicí páky

K dispozici ve dvou nových barvách (metalická Cranberry Red a metalická Glamour Grey) stejně tak i v metalické Lunar Silver a kompaktní Porcelaine White. Tyto nové barevné varianty budou nabízeny ve spojení se všemi motory (1,1 / 75 k; 1,3 / 95 k; 1,5/109 k; 1,5 DiD / 95 k), s výjimkou 1.5 Turbo, a ve spojení s oběma převodovkami - manuální a AllshiftÔ automatizovanou převodovkou**.

Snahou všech distributorů a dealerů po celé Evropě je vytvořit a nabízet speciální lokální akční model, s tím, že se očekává, že tento dosáhne v průměru přes 20% objemu prodeje vozu Colt.

Ve  střednědobém horizontu pak můžete očekávat významné odhalení na autosalonu v Paříži v roce 2008. Zůstaňte na příjmu …

* detaily a názvy podle trhů
** AllshiftÔ
je v nabídce pouze v kombinaci s motorem 1,3i

Mitsubishi

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy