VW prohrává s BMW i Toyotou

Volkswagen | foto: Volkswagen

Evropský automobilový trh sice není tak výnosný jako americký, ale je stejně ostře sledovaný a neméně důležitý. Zajímavou informaci přinesl německý Automobilwoche.

Každá automobilka se snaží udržet své zákazníky, ne vždy se to však daří a právě na
tohle téma se zaměřil renomovaný časopis v souvislosti s prodejem nových automobilů
v roce 2006.

Při porovnání počtu bývalých zákazníků VW, kteří si zakoupili tentokrát raději BMW
proti počtu nových zákazníků, které VW svému německému konkurentovi přetáhl, je
výsledek:  13 800.

Podle Automobilwoche se podařilo mnichovské automobilce získat mnoho zákazníků
především díky modelu BMW 1, pro který se rozhodla řada bývalých majitelů VW Golf.

Podobnou bilanci má VW i s japonskou Toyotou, zde činí ztráta ještě více, a to
necelých - 26 000 zákazníků.

Volkswagen však celkově ztrátový není, podařilo se mu totiž naopak získat bývalé
zákazníky Opelu, Fordu, Renaultu a Fiatu. Zde je výsledný výsledek poměru: + 58 000
zákazníků.

Foto: Volkswagen

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy