Pojďme tedy hned pod kapotu, kde u šestiválcových motorů došlo k omlazení řídící jednotky novými daty a tím k nárůstu výkonu, konkrétně u 325i +13k a u 330i +17k a v obou případech točivý moment povyrostl o dalších 25Nm. Maximální rychlost se tak u 325i změnila z 245 na 250 km/h a u 330i Hamann deaktivoval omezení na 250 km/h a kupéčko tak směle atakuje rychlost 265 km/h.
Další lahůdkou jsou turbo-dieselové agregáty, 330d v rukou Hammann dostala injektáž na 272k a 600Nm ve 2.000 ot/min a silnější 335d – 313k a 630Nm, maximálka tak povyrostla na úžasných 272 km/h. A aby to nebylo málo, chystá Hamann úpravu pro nový benzínový 3,0 biturbo kit na 380k! Zvuk 330d a 335i pak umocňuje čtveřice chromových koncovek výfuků s průměrem 76mm.
O agresivnější design se postará nový přední a zadní spoiler, spolu s prahovými nástavci, doplněn o zadní decentní křidélko na střeše a víku kufru. Kapitolou samou pro sebe jsou kola, ze tří tvarů o velikostech 18 – 20“ si vybere opravdu každý. My se zaměříme na ty největší 20-ti palcové s leštěným límcem, černými paprsky a titanovými šrouby s pneumatiky 235/30 na přední nápravě a 285/25 na zadní. Celek je potom snížen o 35mm vpředu a 20mm vzadu a podvozek vybaven progresivními vzpěry McPherson.
V interiéru nalezneme krom sportovního volantu od Hamanna a dekoračního karbonového obložení také možnost barevného čalounění dle výběru zákazníka, či multimediální DVD výbavu s TV a PlayStation.
zdroj: Hamann