Německá automobilka připravila pro své příznivce omlazovací kůru pro menší SUV model X3. Změnou prošel malinko design automobilu, více však došlo na pohonné jednotky a těšit se mohou příznivci dieselu.
Velkým změnám, pokud jste je čekali, však nedošlo a BMW spíše vyladilo malé drobnosti mezi něž patří zejména: zvětšení ledvinek vozu (znaku BMW), přebudovaný přední nárazník se zabudovanými předními mlhovými světly. Vzadu jsou světla nově seskupena, jsou níže usazena a auto zakončuje efektivní dvojí výfuk. Interiér omládl novým tří ramenným volantem. Také byly použity pro vylepšení interiéru nové materiály, které ve starší verzi z roku 2003 nenajdeme, například hliníkové lišty.
Podstatné změny se ovšem odehrály pod kapotou, kde najdeme zcela nové motory. Novým bude také model s označením X3.0sd. Půjde o model, který dostal do vínku nový třílitrový naftový motor s dvojím přeplňováním. Jde o stejný motor, který se dostane také u modelu 535d. Twin turbo dokáže nabídnout řidiči výkon 210 kW (286 k) a točivý moment 580 Nm. Zrychlení na stovku tomuto motoru trvá 6,6 sekund a maximálky dosáhne na hranici 240 km/h. Tento model jako jediný dostane do základní výbavy také automatickou šestistupňovou převodovku. X3 se bude nabízet ještě s dalším dieselovým motorem, kterým bude klasický dvoulitrový čtyřválec o výkonu 110 kW (150 k).
Další nabídku tvoří benzínový čtyřválec 2,0 litrů o výkonu 110 kW (150 k) a nakonec dva řadové šestiválce o objemu 2.5 a 3.0 litry.
Nově bude ve voze také sloužit DSC+ systém, což je Dynamic Stability Control System, tedy systém, který udrží automobil při prudkém brzdění stabilní.