Škoda připravila Octavii pro náročnější, ale pod vrcholnou sportovní verzí RS

Škoda připravila Octavii pro náročnější, dynamickou verzi Sportline | foto: Škoda Auto

ŠKODA ještě více rozšiřuje pestrou paletu modelů OCTAVIA a nově nabízí čtvrtou generaci svého nejprodávanějšího modelu v dynamické verzi SPORTLINE. Ta spadá mezi výbavové stupně Style a vrcholnou sportovní verzi RS.

Zaujme černými prvky exteriéru, tříramenným multifunkčním sportovním volantem nebo sportovními sedadly s integrovanou hlavovou opěrkou a čalouněním ThermoFlux. Vůz ŠKODA OCTAVIA SPORTLINE lze v obou karosářských verzích objednat na přání s adaptivním podvozkem DCC a inovativními asistenčními systémy. Široká nabídka motorizací zahrnuje vznětové a zážehové motory, mild-hybrid a plug-in hybridní verze a také verzi OCTAVIA G-TEC, poháněnou stlačeným zemním plynem (CNG).

Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.

Exteriér nového modelu OCTAVIA je charakteristický černými prvky, známými z verzí SPORTLINE ostatních modelových řad značky ŠKODA. Specifický přední spoiler, pro vozy ŠKODA typický rámeček přední masky a nápis na dveřích zavazadlového prostoru jsou provedeny v černé lesklé barvě. Karosářská verze liftback navíc na pátých dveřích nese i černý lesklý spoiler. Na zadním difuzoru rovněž v černé lesklé barvě je velmi zřetelným prvkem chromovaná lišta. OCTAVIA SPORTLINE je standardně vybavena 17palcovými černými leštěnými koly Pulsar z lehké slitiny. Na přání lze objednat 18palcová kola Vega lakovaná v černé metalíze či exkluzivně pro SPORTLINE dostupná 19palcová černá leštěná kola z lehké slitiny Taurus. Přední blatníky zdobí plaketky SPORTLINE.

Škoda připravila Octavii pro náročnější, dynamickou verzi Sportline | foto: Škoda Auto

Široká nabídka motorizací s pohonem předních nebo všech kol
ŠKODA OCTAVIA SPORTLINE je k dispozici s výkonnými zážehovými a vznětovými motory a ve verzi s pohonem na zemní plyn (CNG), dále také v plug-in a mild-hybridních verzích a s pohonem předních nebo všech kol. Výkon se pohybuje v rozmezí od 85 kW (115 PS) do 150 kW (204 PS). Motor 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 PS) lze na přání objednat se 7stupňovou DSG automatickou převodovkou a mild-hybridním ústrojím, zatímco motor 2,0 TSI o výkonu 140 kW (190 PS) a s automatickou převodovkou DSG je dostupný s pohonem všech kol. Výkon vozu OCTAVIA iV SPORTLINE s plug-in hybridním pohonem činí 150 kW (204 PS); verze G-TEC s pohonem na stlačený zemní plyn (CNG) disponuje 96 kW (130 PS). Motory 2,0 TDI nabízejí výkon 85 kW (115 PS) nebo 110 kW (150 PS). Vznětový motor o výkonu 85 kW lze na přání vybavit automatickou převodovkou DSG, stejně jako silnější verzi s výkonem 110 kW, kterou je navíc možné objednat s pohonem všech kol. Adaptivní podvozek DCC dostupný na přání poskytuje dynamický vzhled a individualizované jízdní vlastnosti. Nabízí 15 stupňů nastavení v rozmezí od komfortního po sportovní a průběžně přizpůsobuje charakteristiku tlumení. Mezi bezpečnostní prvky na přání patří Proaktivní ochrana cestujících včetně senzoru převrácení vozu, inovativní asistenční systémy jako Antikolizní asistent nebo Asistent při odbočování a také nový centrální airbag mezi předními sedadly.

Škoda připravila Octavii pro náročnější, dynamickou verzi Sportline | foto: Škoda Auto

Interiér se sportovními sedadly a tříramenným sportovním volantem
Interiér modelu ŠKODA OCTAVIA SPORTLINE vychází z výbavového stupně Style a jeho součástí je látkový potah přístrojové desky a dekorační lišta Piano Black. Sportovní sedadla mají integrované hlavové opěrky a jsou potažena obzvláště prodyšným čalouněním ThermoFlux. Multifunkční sportovní tříramenný volant má plaketku SPORTLINE. Na prahu předních dveří se vyskytuje nápis OCTAVIA.

Škoda připravila Octavii pro náročnější, dynamickou verzi Sportline | foto: Škoda Auto

Nová OCTAVIA navíc zaujme i známými Simply Clever prvky jako např. USB-C konektorem ve vnitřním zpětném zrcátku.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy