Nový Superb přichází do Číny, má pomoct zdvojnásobit prodeje

Na předních blatnících je logo se jménem modelu, Škoda Superb. | foto: Škoda Auto

Představovat nový Superb by bylo asi zbytečnější, než nosit dříví do lesa. Třetí novodobá generace vlajkové lodi mladoboleslavské automobilky se v Evropě, kde je nabízena od června letošního roku, uchytila skvěle. Nyní ji čeká stejný úkol také v Číně.

Cílem nového Superbu je zvýšit prodeje v Říši středu ze současných 281 400 aut ročně až na půl milionu vozidel! Úkol je to dosti ambiciózní, ale snad i proto, že od uvedení druhé generace stejného modelu na čínský trh v roce 2009 se povedlo prodat 218 000 vozů, rozhodně ne nemožný.

Specifikace z Říše středu je vyráběna v závodě Shanghai Volkswagen v Nan-ťingu a od naší verze se prakticky vůbec neliší. Vizuálně zaznamenáte snad jen logo „Superb“ na předních blatnících a čínskému vkusu přizpůsobenou paletu barev. Kabina nabídne čtyřramenný volant, dřevěné obložení nebo multimediální systém, jehož funkce postupně rostou až k nejdražší verzi s DVD přehrávačem, 3D navigací a rozhraními MirrorLink, respektive Apple CarPlay.

Pod kapotou se objeví výhradně motory TSI. Základ má označení TSI 280 a nabídne 150 koní, 250 Nm a manuální pětistupňovou nebo sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovku. TSI 330 disponuje 180 koníky, 300 Nm a sedmistupňovým dvoupojkovým automatem DSG. Nejsilnější TSI 380 má 220 koní a 350 Nm, které na přední kola přenáší rovněž sedmistupňový dvouspojkový automat.

Zajímavá je cenová politika Škoda na čínském trhu. Nejlevnější Superb TSI 280 pořídíte za 169 800 juanů (cca 661 000 korun), nejdražší provedení s motorem TSI 380 stojí 276 800 juanů (cca 1 078 000 korun).

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy