"S ohledem na generační obměnu modelu Škoda Octavia odpovídá vývoj v prvním čtvrtletí roku 2013 našim očekáváním," říká předseda představenstva společnosti Škoda Winfried Vahland. Dodal, že náběh výroby a zahájení prodeje nejdůležitější modelové řady značky Škoda probíhají úspěšně.
Během samotného března dodala Škoda zákazníkům 83 800 vozů, z toho více než 4600 vozů v České republice. Od ledna do března prodala značka na svém domácím trhu 12 600 automobilů, tržní podíl značky tím v prvních třech měsících vzrostl na 33,4 procenta.
Nejvíce šla na odbyt tradičně Škoda Octavia, kterých automobilka za tři měsíce dodala 87 500, stříbrnou příčku obsadila Škoda Fabia, kterou následovala Škoda Superb.
Do léta se mladoboleslavská automobilka chystá vedle limuzíny na start nasadit další tři varianty modelu Octavia: Combi, Combi 4x4 a Octavia RS. Ve druhém pololetí k nim navíc přibudou další čtyři nové nebo úplně přepracované modely.
V letošním roce je cílem mladoboleslavského závodu především pokračovat ve své modelové ofenzívě. "Automobilový rok 2013 nebude jednoduchý. Naše aktuální modelová paleta a nové vozy stejně jako naše přítomnost na mezinárodních trzích představují dobrou výchozí základnu k dalšímu posilování naší dobré pozice na celém světě," zakončil šéf společnosti Škoda.