Na samostatném trhu v Čině vyrobila automobilka 226 tisíců vozů.
Škoda loni prodala modely za 10,4 miliardy eur a vygenerovala tak operativní profit ve výši 721 milionů eur. Tento ukazatel se meziročně snížil o 4,1 procenta, což bylo díky prodejům levnějších vozů s úspornější variantou dodávané výbavy. Škoda také v loňském roce značně investovala do marketingu a reklamy.
Značka Škoda systematicky pokračovala ve strategii, která se opírá o velké množství modelů. V loňském roce na evropském trhu představila Rapid, který byl k dispozici v Indii už o rok dříve. Nejvíce vzrostla meziročně poptávka po modelech Citigo a Yeti a na trhu v Indii se dařilo zejména Rapidu.
V loňském roce vyrobila 406 tisíc kusů modelů vozu Octavia, která je tak vlajkovou lodí české flotily. Fabií se vyrobilo 255 tisíc a Superbů vyjelo z výrobních linek přes 100 tisíc. Modelů Yeti mladoboleslavští technici vyrobili 90 tisíc. Nový model Citigo tvrdě ve výrobě zaútočil na Roomster. Vyrobilo se jich 36 tisíc, což bylo pouze o tři tisíce méně než roomsterů. Rapid, kterého se vyrobilo necelých deset tisíc, je prvkem strategického růstu na indickém subkontinentu.
Automobilka Škoda patří do rodiny Volkswagen, které se v loňském roce také dařilo. Tržby se zvýšily v roce 2012 o 20,9 procenta na finální hodnotu 192,7 miliardy eur. Pod Volkswagen nyní už patří značky vozů Audi, Seat, Bentley, Ducati, Bugatti, Lamborghini, Porsche nebo kamionů Scania či MAN.