Cena modelu Logan ke konci kariéry, jak server uvádí, začínala na 159 900 Kč, což z něj v poslední době dělalo druhé nejdostupnější nové auto na českém trhu. Nicméně podle statistiky Svazu dovozců automobilů si vůz v roce 2011 za 11 měsíců koupilo pouhých 30 zákazníků, z toho v listopadu jediný.
Podle informací většina zákazníků dávala přednost ještě levnějšímu, z hlediska velikosti srovnatelnému a kvalitněji vyhlížejícímu Renaultu Thalia, který patří stejně jako Dacia Logan mezi malé sedany. Z palety dacií pak Logan, jak server uvádí, kanibalizovaly novější modely: výrazně větší a prostornější kombi Logan MCV a pětidveřový hatchback Dacia Sandero.
Logan byl na český trh uveden 1. listopadu roku 2004 a v prvních letech prodeje šlo o bestseller. Například v roce 2005 se jej podle statistik Svazu dovozců automobilů na našem trhu prodalo 2542 kusů. Přes první plány prodávat Logan pouze na méně rozvinutých trzích se velmi dobře uchytil i v nejbohatších státech. Například v Německu ale jeho prodej skončil už loni na jaře.
Ukončením prodeje Loganu v Česku téměř vymírá kategorie malých sedanů, tedy čtyřdveřových aut s velkým kufrem, ale malým přístupem do něj prostřednictvím víka. Kromě Renaultu Thalia se na českém trhu prodává už jen jeden malý sedan, a to Chevrolet Aveo.