Levný sedan s elektromotorem? Citroën E-Elysée je v Číně realitou

Elektrický Citroën E-Elysée má dojezd 250 kilometrů. | foto: Citroën

Sedan C-Elysée je s devadesáti tisíci prodanými kusy nejúspěšnějším modelem Citroënu na čínském trhu. V Říši středu je pak aktuálně hodně populární elektrifikace nebo alespoň hybridizace. A když se tyto dva fakty spojí, nemůže vniknout nic jiného než elektrický sedan s označením E-Elysée.

Pilotní projekt v rámci zavádění elektromobilů do čínského portfolia Citroënu od běžné verze s naftovým nebo benzínovým motorem možná ani nepoznáte. Že je něco trochu jinak prozrazují jen loga E-Elysée a maximální výbava včetně litých kol nebo nárazníků v barvě karosérie.

Elektromotor pod kapotou napájí lithium-iontové akumulátory, bližší technické informace ale dvojitý šíp nezveřejnil. Známe však dojezd 250 kilometrů a dobu potřebnou k plnému nabití akumulátorů – s běžnou nabíječkou 6 hodin a 30 minut, s rychlonabíječkou jen 30 minut.

V prodeji se E-Elysée objeví začátkem roku 2017 a jeho cílem je (spolu s dalšími chystanými modely) udělat z Citroënu klíčové hráče na čínském trhu s elektrickými vozy.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy