Po představení Modelu 3 a Modelu X byl Model S jediným vozem Tesly, který ještě nabídl konvenční masku chladiče. Po aktuálním zásahu designérů už ji ale nenajdete ani u 4970 milimetrů dlouhé limuzíny. Místo ní je vpředu jen logo Tesly, orámované přepracovanými LED světly. Na tento designový styl je potřeba chvíli si zvykat, o zákazníky ale Tesla určitě nebude mít nouzi.
Základní verze 70 má elektromotor o výkonu 320 koní s točivým momentem 440 Nm, které jsou přenášeny na zadní kola. Dojezd je 455 kilometrů, akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za 5,8 sekundy. Verze 70D má dva elektromotory, pohánějící obě nápravy, jako čtyřkolka tak má 332 koní a 525 Nm, což stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,4 sekundy. Dojezd je 470 kilometrů. Verze 90D má rovněž dva elektromotory s celkovým výkonem 422 koní a točivým momentem 660 Nm, toto stádo pak Model S rozpohybuje z 0 na 100 km/h za 4,4 sekundy a uděluje mu dojezd 557 kilometrů. Nejdražší, nejrychlejší i „nejšílenější“ verzí je P90D s celkovým výkonem 469 koní a točivým momentem 967 Nm. Tyto hodnoty vůz vystřelí na 100 km/h za 3,3 sekundy, dojezd je 509 kilometrů. Tato varianta má navíc v rukávu mód Ludicrous, zvyšující výkon na 539 koní a snižující dobu potřebnou ke zrychlení na rovné 3 sekundy.
Významnou novinkou je použití 48A nabíječky, která redukuje čas, potřebný pro doplnění kapacity baterií (dle názvu modelu 70 kWh nebo 90 kWh). Do prodeje zamíří omlazený vůz co nevidět, cena v Německu startuje na 74 100 eurech (cca 2 003 000 korun). Nutno ale podotknout, že jde o verzi 70D. Pokud zatoužíte po Modelu S P90D, pak si připravte nejméně 104 300 euro (cca 2 819 000 korun).