Na začátku května stál před značkou Peugeot v ČR náročný úkol: udržet růstovou tendenci prodejů, a to v kontextu dlouhodobě klesajícího automobilového trhu a s ohledem na to, že loňský květen byl s 1424 registrovanými vozy nejúspěšnějším v 22-leté historii značky na českém trhu. Přesto Peugeot v ČR dosáhl svého cíle a překročil rekord z roku 2018 o 44 vozů, což představuje nárůst o 3,1 %. Podíl na trhu činil 5,67 %, což značce zajistilo 6. místo v žebříčku automobilek.
Růst prodejů značky Peugeot v květnu zajistily v plné míře osobní vozy. Počet registrovaných vozů dosáhl 1230 kusů, tedy o 45 (3,8 %) více než loni. S 5,11% podílem na trhu osobních vozů obsadil Peugeot stejně jako v loňském roce 6. pozici. Daří se zejména modelu Peugeot 2008, který suverénně vede kategorii malých SUV, modelu 208, realizujícímu ve svém posledním roce nárůst takřka o třetinu, a také modelu 3008, jenž se s nárůstem o téměř 40 % důrazně prosazuje na trhu SUV. Velice rychle stoupá popularita fastbacku Peugeot 508, který se vyšplhal na třetí místo ve svém segmentu. Od poloviny června ho navíc podpoří verze 508 SW.
V rámci užitkových vozů Peugeotu v květnu chyběl jediný vůz k tomu, aby dosáhl úrovně loňského roku. S 238 vozy obsadil 13,01 % trhu a stejně jako loni mu patřilo 2. místo. Nejprodávanější užitkový vůz v ČR, Peugeot Boxer, vede svůj segment s takřka 40% náskokem před svým nejbližším konkurentem.
Celkově za prvních pět měsíců roku 2019 Peugeot v ČR registroval 5212 osobních a 1189 lehkých užitkových vozů. Oproti roku 2018 to představuje nárůst prodeje o 10,4 %, což je v první dvacítce automobilek na českém trhu druhý nejvyšší růst. Tržní podíl Peugeotu stoupl o téměř celý procentní bod na 5,56 % (oproti 4,6 % v roce 2018), v žebříčku automobilek značka poskočila o jednu příčku na 5. pozici.