V Sanderu, Sanderu Stepway, Loganu i Loganu MCV spolupracuje převodovka výhradně s přeplňovaným tříválcem 0.9 TCe o výkonu 90 koní při 5000 ot./min s točivým momentem 140 Nm při 2250 ot./min. Vedle běžného automatického režimu s polohami Drive, Neutral a Reverse nabídne „robot“ Easy-R také manuální režim řazení, v němž může řidič sekvenčně volit pět přednastavených stupňů.
Technické údaje
Sandero | Stepway | Logan | Logan MCV | |
Výkon: | 90 k | 90 k | 90 k | 90 k |
Toč. moment: | 140 Nm | 140 Nm | 140 Nm | 140 Nm |
Zrychlení: | 11,0 s | 11,0 s | 11,0 s | 11,0 s |
Max. rychlost: | 175 km/h | 168 km/h | 175 km/h | 175 km/h |
Spotřeba: | 4,9 l/100 km | 5,1 l/100 km | 4,9 l/100 km | 4,9 l/100 km |
Pokud se bojíte o spolehlivost, případně i kvalitu řazení, odkazuje Dacia na 130 tisíc hodin strávených ve vývojovém centru a 120 tisíc testovacích kilometrů na běžných komunikacích. Sandero, Logan i Logan MCV s převodovkou Easy-R dostanete ve výbavové linii Arctica, obsahující třeba čtyři airbagy, manuální klimatizaci, rádio s CD a MP3 přehrávačem a ovládáním na volantu, elektrická přední okna nebo mlhovky. Dostupné bude i pseudoterénní Sandero Stepway s podobnou výbavou a vyšší světlou výškou.
Ve všech čtyřech případech znamená robotizovaná převodovka příplatek 15 tisíc korun oproti manuálu. Sandero tak startuje na 252 900 korunách, Sandero Stepway na 276 900 korunách, Logan na 245 900 korunách a Logan MCV na 272 900 korunách.