V rámci Konference After Sales 2015, která se uskutečnila dne 21. května 2015, byla předána českým servisním partnerům značky Volkswagen ocenění za kvalitu servisu VSQA 2015. Absolutním vítězem letošního, v pořadí již osmého ročníku soutěže kvality servisních služeb VSQA 2015 v České republice se stala společnost Auto Jarov s.r.o. z Prahy 3. Oceněna byla rovněž společnost OLFIN Car s.r.o. z Hradce Králové, která vykázala v roce 2014 nejlepší zlepšení v hodnocení spokojenosti zákazníků.
„Ocenění VSQA jsou velmi důležitá pro naše servisní partnery i jejich zákazníky. Motivovaní prodejci si uvědomují význam kvality servisu pro úspěch naší značky i jejich společnost a neustále pracují na zvyšování úrovně svých servisních služeb, protože jen tak lze získat spokojeného zákazníka, který zůstane věrný své značce,“ říká Jan Špinar, vedoucí servisních služeb Porsche Česká republika s.r.o.
Kvalita servisních služeb patří mezi hlavní pilíře, na nichž Volkswagen staví svoji úspěšnou růstovou strategii. Volkswagen Service Quality Award je již řadu let důležitým nástrojem pro zvyšování kvality servisních služeb a zároveň je prestižním oceněním pro nejúspěšnější servisní partnery.
Ocenění VSQA za kvalitu servisních služeb jsou udělována od roku 2008 a každoročně je vyhlašována stovka nejlepších servisních partnerů značky Volkswagen v Evropě, Rusku a Turecku. Servisní partneři, jimž se podaří dostat do této skupiny nejlepších třikrát, jsou zařazeni do Síně slávy VSQA („VSQA Hall of Fame“). Mezi kritéria hodnocení patří četnost opakovaných oprav a celková spokojenost zákazníků.
Žebříčky servisních partnerů jsou v rámci soutěže VSQA sestavovány na základě výsledků hodnocení spokojenosti zákazníků za celý uplynulý rok, přičemž v případě České republiky získávají ocenění dva servisní partneři, kteří jsou zařazeni na seznam 100 nejlepších servisních partnerů značky Volkswagen – jeden vítěz v absolutním hodnocení („Top Scorer“) a servisní partner s nejvyšším meziročním zlepšením („Best Improver“).