Už druhý měsíc po sobě překonala značka Peugeot v ČR hranici 900 prodaných vozů, přičemž v loňském roce tuto hranici pokořila jen jednou. Počet v dubnu registrovaných vozů Peugeot dosáhl 911, což představuje tržní podíl 4,11% a 5. pozici v pořadí automobilek. Současně se značce podařilo vylepšit si celkový tržní podíl za první třetinu roku na 3,97%.
Od začátku letošního roku prodal Peugeot v ČR 3150 osobních a lehkých užitkových vozů, což je o 142 kusů (4,7 %) více než za stejné období roku 2014.
Silnou pozici drží Peugeot v ČR na trhu lehkých užitkových vozů, a to hlavě díky modelu Peugeot Boxer, který je za první čtyři měsíce roku 2015 nejprodávanějším užitkovým vozem do 3,5 t na českém trhu (dle oficiálních statistik SDA).
„Našim zákazníkům jsme nabídli řadu akčních nabídek: pětiletá záruka, výkupní bonusy pro takřka celou osobní modelovou řadu, výhodné financování LIVE! s dodatečnou slevou až 30 000 Kč, servisní smlouvy pro některé modely zdarma atd. A na našich prodejích se to patřičně projevilo! Navíc jsme právě zahájili naši prodejní událost roku – Peugeot Emotion Day, v rámci které naši koncesionáři poskytují další atraktivní cenová zvýhodnění,“ prohlásil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.
Také ve Francii, na nejdůležitějším evropském trhu pro značku Peugeot, byly zaznamenány vynikající prodejní výsledky. Už 16. měsíc po sobě Peugeot roste. Svůj podíl na francouzském trhu navýšil o 2,1% na 16,7%.