Oficiálním vozem akce je mladoboleslavská novinka - ŠKODA Fabia. V rámci jubilejního, již desátého ročníku této přehlídky bude rovněž představen novýpartnerský projekt automobilky a Nadace Terezy Maxové pod názvem: „ROZJEDU TO!“. Projekt má za cíl poskytnout dětem z dětských domovů podporu při vzdělávání a dát jim příležitost k lepšímu profesnímu i osobnímu uplatnění v budoucnu.
Nadace Terezy Maxové pořádá v letošním roce jubilejní, desátý ročník charitativní módní přehlídky „Fashion for Kids“. Značka ŠKODA se účastní jako generální partner akce posledních čtyř ročníků. „Pomáhat znevýhodněným dětem a mladým lidem, kteřívyrůstali bez rodinného zázemí, považujeme za důležitou součást naší společenské odpovědnosti,“ říká Bohdan Wojnar, člen představenstva ŠKODA AUTO zodpovědný zařízení lidských zdrojů. „Novým projektem ‚ROZJEDU TO!‘ pokračujeme v naší dlouhodobéspolupráci s Nadací Terezy Maxové.
Věříme, že podpora vzdělání a osobního rozvoje je právě ta cesta, která pomůže sociálně znevýhodněným dětem zlepšit jejich startovnípozici do života,“ dodává Bohdan Wojnar.Charitativní módní přehlídka „Fashion for Kids“ je od roku 2004 každoročním vyvrcholením činnosti Nadace Terezy Maxové. V podtitulu letošního ročníku „Wings ofHope“ neboli „Křídla naděje“ se plně odráží úsilí nadace zlepšit situaci sociálněznevýhodněných dětí v České republice. Letošní přehlídka „Fashion for Kids“ se uskuteční 28. listopadu v pražském Obecním domě. Podobně jako v minulých ročnících i letos Tereza Maxová a známé české topmodelky představí během slavnostního galavečera aktuální kolekce českých izahraničních návrhářů. Výtěžek akce bude použit ve prospěch nadace a jejích projektů.Od roku 2011, kdy se značka ŠKODA stala partnerem akce poprvé, se podařilo vybratvíce než 19 milionů Kč.
V rámci partnerství s Nadací Terezy Maxové poskytne ŠKODA pro přehlídku „Fashion forKids“ vedle finanční podpory také flotilu vozů ŠKODA Superb pro přepravu hostů. Jednou z hlavních „tváří“ přehlídky „Fashion for Kids“ se stane nová ŠKODA Fabia, která je oficiálním vozem akce. Třetí generace modelu ŠKODA Fabia vstoupila na český trh11. listopadu 2014.Během slavnostního galavečera bude představen nový projekt „ROZJEDU TO!“, kterýmznačka ŠKODA navazuje na dlouhodobou spolupráci s Nadací Terezy Maxové. Impulsemk projektu jsou zhoršené startovní podmínky dětí z dětských domovů. Jeho cílem je protomotivovat sociálně znevýhodněné mladé lidi ve věku 11-15 let k většímu osobnímu rozvoji a zájmu o vzdělání. Skrze individuální výukové plány a spolupráci s psychology amentory mají možnost získat nové znalosti a posílit sebevědomí. Ty by jim měly umožnitlepší volbu škol i budoucího zaměstnání. Návštěvou hlavního výrobního závodu společnosti ŠKODA AUTO, umožnila utvořit vlastní představu o reálném pracovním prostředí a pracovní perspektivy ve výrobním sektoru.
Partnerství s Nadací Terezy Maxové je důležitou součásti rozsáhlé oblasti společenskéodpovědnosti ŠKODA AUTO (Corporate Social Responsibility, CSR). Společnost svéaktivity směřuje do čtyř hlavních pilířů: dopravní bezpečnosti, technického vzdělávání, podpory dětí a bezbariérové mobility.