Škoda Design v rámci 'Auto Design Prague 2014' ocenila mladé talenty

Škoda Design centrum je špičkou v oboru průmyslového designu nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu.

Jako takové se soustavně věnuje podpoře mladých talentů, z nichž ti nejlepší mohou nalézt uplatnění i v designovém studiuautomobilky Škoda. V rámci 4. ročníku mezinárodní konference Auto Design Prague 2014, zaštítilo Škoda  Design centrum výběr a prezentaci nejlepšíchprojektů absolventů předních světových univerzit se zaměřením na designdopravních prostředků. Škoda Design opětovnou účastí na mezinárodní konferenci AutoDesign Prague podtrhuje velký význam designu.

Nad výstavou, která představuje automobilový design prostřednictvím předních osobností oboru, převzal záštitu Jozef Kabaň, šéfdesignér automobilky Škoda . Ten společně s dalšími významnými osobnostmi z oboru ocenil nejtalentovanějšího absolventa. Stal se jím Henri von Freyberg z univerzity v německém Pforzheimu, který odbornou porotu zaujal svým projektem sportovního vozu Bugatti natolik, že mu byla nabídnuta odborná stáž v oddělení designu Škoda Auto.

„Je úžasné vidět, co mladí lidé dokážou, když jdou za svým snem. Všechny představené práce byly výborné a jejich autorům patří velké uznání. Jsme rádi, že můžeme aktivně přispívat k rozvoji vzdělání studentů a nabídnout jim unikátní zkušenosti,“ řekl Jozef Kabaň, šéfdesigner značky Škoda. Škoda  Design centrum, ve kterém pracuje přes sedmdesát designérů čtyřiceti národností, je největším designovým studiem v celé střední a východní Evropě. Studio vyvíjí design pro modely značky Škoda, které se prodávají na celém světě včetně např. čínského trhu, pro který jsou nutná četná designová specifika.

Renomé mu ale dodává také fakt, že jeho pracovníci mimo oblast automobilového designu navrhli např. trofej pro vítěze Tour de France. Mezi četná ocenění studia Škoda  Design patří například Red Dot Award. Toto ocenění získala Škoda  letos již posedmé a to za model Škoda  Rapid Spaceback. Novodobá éra designu značky Škoda  vychází ze systematického vývoje a zodpovědného přístupu a ukazuje, jak dělat velmi vkusný a čistý design. Za více než dvacet let se 

Škoda z racionální volby proměnila v sebevědomou značku s promyšleným a precizním designem a jasným stylem. Klade důraz na jednoduché, ostře řezané linie a elegantní tvary. Rozvíjí přitom tradiční designové prvky značky Škoda a pokračuje v dlouhodobé snaze nabídnout jednoduchá a přitom chytrá řešení v duchu motta „Simply Clever“.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy