Vítězství na Tour de France pro Vincenza Nibaliho – Škoda Auto mu srdečně gratuluje

Itálie je vítězem Tour de France 2014. Po třech týdnech a 3 660 náročnýchkilometrech připravily statisíce fanoušků účastníkům závodu velkolepé uvítání na nádherném bulváru Champs-Élysées. Trofeje pro vítěze navržené designéry značky Škoda z českého křišťálového skla zvedal k pařížskému nebi s hrdostí Vincenzo Nibali i vítězové dalších kategorií.

Škoda je letos pojedenácté oficiálním partnerem nejslavnějšího cyklistického závodu světa. Člen představenstva společnosti Škoda Auto zodpovědný za oblast nákupu, Karlheinz Hell, gratuloval pod Vítězným obloukem celkovému vítězi Vincenzu Nibalimu a vítězi bílého trikotu Thibautu Pinotovi předal trofej pro nejlepšího jezdce do 25 let. Rafaj Majka z Polskazískal puntíkovaný trikot pro nejlepšího vrchaře. Nejlepším sprinterem a vítězem zeleného trikotu se stal Peter Sagan ze Slovenska. Všichni čtyři sportovci se mohou radovat z trofeje z českého uměleckého skla – navržené designérem Peterem Olahemv designových studiích společnosti Škoda Auto.

Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda zodpovědný za prodej a marketing, krátce shrnul pozitivní angažmá značky Škoda: „Letošní Tour nabídla opět úžasnou cyklistiku. Máme radost, že jsme jako oficiální partner pojedenácté přispěli svým dílem k této fantastické akci.“ Vedle velké flotily s 250 vozy Škoda byl český výrobce opět během celého závodu přítomen ve formě velkoformátových propagačních nápisů v prostoru startu a cíle a na trati. Navíc ŠKODA doprovázela závod kolem Francie rozsáhlou komunikační kampaní, včetně nové internetové stránky ‚WeLoveCycling.com’. Celkem značka oslovila kolem 16 milionů fanoušků na trati a pomocí televize a internetu kolem 3,5 miliardy lidí na celém světě.

Nejprominentnějším vozem byl i letos opět takzvaný ‚Red Car’, červená Škoda Superb v čele závodního pole, která během závodu funguje jako ‚mobilní velitelské stanoviště’ ředitele Tour Christiana Prudhomma. Na celé trase Tour de France byla 24 hodin denně nasazena velká flotila 250 vozů Škoda. Doprovodná flotila hraje ve sponzoringu značky Škoda od počátku hlavní roli. Od roku 2004 urazily vozy 28 milionů kilometrů bez 

jakéhokoliv přerušení jízdy kvůli technickým problémům. Úspěšný dlouholetý sponzoring Tour de France a dalších národních a mezinárodních cyklistických akcí podtrhuje těsné sepětí podniku s tímto sportovním odvětvím. Podnik má své kořeny ve výrobě jízdních kol, kterou zakladatelé firmy Laurinem a Klementem zahájili roku 1895. Cyklistika je vedle ledního hokeje a motorsportu logicky nejdůležitějším pilířem strategie sponzoringu společnosti Škoda Auto.

zdroj: Škoda Auto

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy