Volkswagen modernizuje svou prodejní a servisní síť

volkswagen golf | foto: Volkswagen

Volkswagen pokračuje v modernizaci své prodejní a servisní sítě v České republice. Během letošního roku bude dokončena přestavba showroomů Volkswagen podle zásad modulárního konceptu, který přináší zcela novou kvalitu prodejních a poprodejních služeb pro zákazníky značky.

Největší a nejmodernější autosalon Volkswagen v České republice, vybudovaný v inovativní architektonické podobě podle nového modulárního konceptu, otevřela společnost Auto Jarov v prosinci 2013 v Praze – Kunraticích. Ke vzhledu a pojetí modulárního konceptu se v letošním roce přiblíží všechny autosalony Volkswagen, jejichž architektonický koncept Piazza prochází rekonstrukcí podle principů modulárního konceptu (tzv. Facelift II).

Kromě architektonických změn je cílem modernizace prodejní a servisní sítě značky Volkswagen zvýšení standardu pro zákazníky a kvality péče o zákazníky ve snaze nabízet zákazníkům vše v nejvyšší možné kvalitě. Zákazníci se mohou těšit na atraktivní čisté prostředí s přehledným uspořádáním a veškerým komfortem. V prostředí vytvářeném neutrální a funkční architekturou vystupuje přirozeně do popředí nabízený produkt a značka v nejvyšší možné kvalitě.

Rekonstrukce na Facelift II zahrnuje úpravu venkovní fasády a změnu primární identifikace zvenku a sekundární identifikace uvnitř. Ve zcela přepracovaném interiéru návštěvníky na první pohled zaujmou nové podlahové plochy a nový moderní nábytek. Kromě toho se mění také uspořádání vystavených vozů a řada dalších detailů interiéru.

Modulární koncept pro autosalony značky Volkswagen, který lze v plném rozsahu realizovat u novostaveb, se ve všech hlediscích odlišuje od původního řešení autosalonů z roku 1999 (tzv. koncept Piazza). Minimalistické architektonické pojetí vychází z jednoduchosti kvádru, zatímco základní bílá barva stavbu vizuálně sjednocuje a odlehčuje. Dalším rysem modulárního konceptu je flexibilita, která umožňuje vytvořit objekt autosalonu „na míru“ požadavkům investorů včetně dispozičního řešení interiéru při zachování požadavků na „Corporate Design“ značky.

V České republice aktuálně působí 41 autorizovaných prodejců Volkswagen. Autosalony ve stylu modulárního konceptu vítají zákazníky značky Volkswagen v Praze, Českých Budějovicích, Děčíně a Liberci. Rekonstrukce stávajících prodejních míst podle zásad modulárního konceptu „Facelift II“ proběhne v letošním roce u všech prodejců s konceptem Piazza. Dokončenou přestavbu na „Facelift II“ mají již prodejci Olfin Car HK a Amond Kladno.

zdroj: Volkswagen

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy