„Jsme skutečně potěšeni možností se i nadále aktivně zapojovat do mistrovství světa, neboť jsme toho názoru, že fotbalový marketing je nedílnou součástí naší vize posunout celosvětové povědomí o značce Kia na další úroveň s cílem etablovat se jako klíčový hráč na celosvětovém automobilovém trhu,“ uvedl Soon-Nam Lee, viceprezident skupiny zahraničního marketingu z Kia Motors Corporation.
Kia jakožto oficiální partner FIFA pro automobilovou přepravu dodává oficiální vozidla ze své široké modelové řady a poskytuje je organizačnímu výboru Mistrovství světa ve fotbale FIFA 2014 v Brazílii. Ve flotile 410 vozidel určených pro potřeby mistrovství se objevuje stylové SUV Kia Sportage a prostorný van Carnival (na některých trzích označovaný jako ‘Sedona’). Ještě před letošním fotbalovým turnajem již Kia poskytla 93 vozidel v rámci příprav, jako bylo např. oficiální rozdělení účastníků fotbalového MS 2014.
Kromě oficiálních vozidel bude Kia zajišťovat i vlastní tým asistenční služby, jenž bude po dobu celé akce k dispozici 24 hodin denně. Tým bude poskytovat nejrůznější pohotovostní služby k zajištění bezpečnosti a pohodlí řidičů i pasažérů přepravovaných oficiálními vozidly. Řidiči dostanou pokyny, aby si v případě nouze přivolali rychlou pomoc prostřednictvím horké linky, jejíž číslo najdou na štítku v každém oficiálním vozidle.