Silná značka, silný servis – vyznamenání pro nejlepší servisní specialisty značky ŠKODA na světě

S 5.400 autorizovanými prodejci a servisními provozy je globální servisní síť značky ŠKODA důležitým pilířem Růstové strategie české automobilky.

‚Nejlepší z nejlepších’ každoročně změří své síly v rámci ‚ŠKODA Service Challenge’. 140 finalistů, 33 zemí, čtyři vítězové v hlavních kategoriích - čtvrtý ročník mezinárodní soutěže ‚ŠKODA Service Challenge’ zná své vítěze. Jedničkou mezi servisními poradci 

ŠKODA je Andrei Cristian Lascar z Rumunska. Jako nejlepší servisní technik byl vyznamenán Thijs Veenstra z Nizozemska. Nejlepším lakýrníkem je Pavel Pluhař z České republiky, nejlepším vedoucím skladu Manfred Ruch z Německa. Nejlepší tým je z Rumunska a nejlepším reprezentantem importéra je Marian Musat, taktéž z Rumunska.  „Vysoká kvalifikace zaměstnanců v 5.400 obchodních a servisních místech značky ŠKODA je základní podmínkou úspěchu značky a důležitým pilířem našeho růstu,“ říká Werner 

Eichhorn, člen představenstva ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu. „Růstová ofenzíva znamená současně i ofenzívu servisní. Blahopřeji finalistům a zejména vítězům letošní soutěže ŠKODA Service Challenge. Ti reprezentují excelentní know-how a vysoké nasazení našich servisních techniků na celém světě,“ dodává Eichhorn.  Dvoudenního finále v Praze a v Mladé Boleslavi se účastnilo celkem 140 servisních specialistů z 33 zemí, mj. z Číny, Indie, Ruska a Jižní Ameriky. Všichni finalisté se předtím kvalifikovali v národních kolech. Finále zahrnovalo, stejně jako v národních kolech, teoretické a praktické úkoly. Soutěžilo se ve čtyřech hlavních kategoriích: servisní technika, servisní poradenství, management dílů a lakování. 

‚ŠKODA Service Challenge’ se letos konala počtvrté. Soutěž se stále rozrůstá. „Úspěšná účast na soutěži Service Challenge je pro příslušný trh skvělou reklamou,“ říká Roman Havlásek, vedoucí After Sales společnosti ŠKODA AUTO.  ŠKODA do kvalifikace servisních partnerů permanentně investuje. Součástí kvalifikace jsou mimo jiné i rozsáhlá školení v Servisním tréninkovém centru značky ŠKODA v Kosmonosích u Mladé Boleslavi.

V Servisním tréninkovém centru probíhají jak technická, tak obchodnická školení. Jen v roce 2013 zde byla provedena školení v rozsahu téměř 14.000 dnů. Vzdělávací kurzy, týkající se techniky, nových modelů, procesů, komunikace a informačních systémů tu absolvovalo zhruba 9.000 trenérů,  obchodních a servisních partnerů i importérů značky z celého světa. Cílem těchto školení je udržovat potřebné know-how servisních dílen značky ŠKODA na celém světě na vysoké úrovni, aby bylo dosaženo maximální spokojenosti zákazníků. 

zdroj: Škoda Auto

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy