Navzdory teplému počasí řidiči ještě nepřezouvají, napověděly obchodní SMS zprávy

Navzdory teplému počasí řidiči s přezouváním pneumatik stále otálejí. Napověděly to údaje společnosti Neogenia, která zajišťuje rozesílání obchodních SMS zpráv - tedy například i těch, které využívají pneuservisy. Z počtu rozeslaných zpráv vyplynulo, že naprostá většina řidičů čeká až na začátek jara, kdy podle vyhlášky končí povinnost mít zimní pneumatiky při zhoršeném počasí.

Z dat lze proto takřka okamžitě vyčíst, kdy sezona přezouvání pneumatik začíná. Zvýšený objem SMS zpráv totiž napovídá, že si jednotliví zákazníci buď rezervují servisní čas anebo jsou vyzváni k vyzvednutí hotového vozu. Počet esemesek, které servisy a dílny posílají, však od začátku roku nepřestal klesat. Navzdory počasí tak bude přezouvací špička pravděpodobně i letos kopírovat spíše zvyklosti motoristů než povětrnostní podmínky.

Zajímavá je také hodnota, kolik SMS zpráv za poslední měsíc pomocí SMS brány neoGate autoservisy rozeslaly. Zatímco v lednu to bylo asi 590 notifikačních nebo marketingových SMS zpráv na autoservis, v únoru to bylo pouze 360 zpráv. V porovnání s přezouvací sezonou v říjnu či listopadu, kdy je rozesláno kolem 2 100 esemesek na jeden autoservis, je to tedy jen zlomek.

„V dnešní době jsou notifikační SMS zprávy jedním z nejlepších způsobů, jak komunikovat se svými zákazníky,“ domnívá se Ondřej Švrček obchodní ředitel neoGate. „V segmentu autoservisů například jejich počet meziročně vzrostl o 17 % a dá se předpokládat, že bude stoupat i nadále.“

Podle údajů z obchodní SMS brány neoGate se počet marketingových a notifikačních SMS zpráv meziročně zvýšil asi o 32 %. Počet firem, využívajících ke komunikaci se zákazníky hromadné SMS zprávy stoupl zhruba o 11 %. V české republice je asi 8,9 milionů SIM karet, které mají souhlas se zasíláním obchodních sdělení.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy