Designová studie Škoda VisionC – značka na vzestupu

Škoda | foto: Škoda Auto

Premiéra na autosalonu v Ženevě 2014: Vrcholem prezentace značky ŠKODA u Ženevského jezera bude letospředstavení designové studie ŠKODA VisionC.

Tato studie zahajuje další fázidynamického rozvoje modelového portfolia a designu značky Škoda, kterýprobíhá několik posledních let. Další krok v evoluci designu vozů ŠKODA podtrhuje vzestup značky. Škoda v současné době, v rámci největší modelové ofenzívy v historii automobilky, rozšiřuje svou modelovou paletu.

Význam designu vozů Škoda roste a dokazuje emocionální náboj a sílu značky.Tvarosloví dynamicky elegantního pětidveřového kupé je úvodem do další etapyevoluce: Design značky Škoda bude expresivnější, dynamičtější a emocionálnější. Studie pětidveřového kupé zároveň ukáže možnost iinovativních koncepcí karoserií.

 

 

 

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy