„Škoda Pojištění“ zahrnuje pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (povinné ručení) s limity až 100 milionů Kč dle zvoleného balíčku, havarijní pojištění ve variantě All Risks, pojištění všech skel a další doplňková pojištění. Hlavní výhodou Škoda Pojištění je koncept takzvaného Domovského servisu.
Zákazník si při uzavření smlouvy určí Domovský servis značky koda, u něhož byl vůz zakoupen, nebo jiný autorizovaný servis Škoda po celé České republice. Úhrada probíhá v cenách nových originálních dílů a zákazníci se tedy nemusí obávat tzv. amortizace,“ vysvětluje Jan Kranát, jednatel společnosti ŠkoFIN.
„Škoda Pojištění přináší našim zákazníkům řadu výhod, například padesátiprocentní slevu z pojistného klient získá již s pětiletou bezeškodnou historií. Jedná se tak o nejrychlejší bonusový systém na českém trhu. Běžná lhůta pro získání takovéto slevy je v současné době v České republice období 10 let,“ říká Karel Starý, vedoucí poprodejních služeb Škoda Auto Česká republika. Další významné slevy může klient získat za správné zabezpečení vozidla. „Shrnuto a podtrženo, celková úspora se může pohybovat až do 72 % z ceny pojištění v závislosti na zvoleném balíčku,“ dodává Karel Starý.Existují dvě varianty Škoda Pojištění: ‚‚Standard“ a “Plus“.
Obě nabídky zahrnují povinné ručení (balíček Standard kryje škody na zdraví do limitu 50 mil. Kč a škody na majetku do limitu 50 mil. Kč; balíček Plus kryje škody na zdraví do limitu 100 mil. Kč a škody na majetku do limitu 100 mil. Kč) a havarijní pojištění. Kromě toho oba balíčky zahrnují i pojištění všech skel vozidla. Spoluúčast u havarijního pojištění je volitelná a pohybuje se v rozmezí od 1 % (minimální spoluúčast 1.000 Kč), přes 5 % (minimální spoluúčast 5.000 Kč), až do výše 10 % (minimální spoluúčast 10.000 Kč). To platí pouze zapředpokladu provedení opravy v Domovském servisu. Při opravě v jiném servisu pak spoluúčast stoupá na 5, resp. 10, resp. 15 % (minimální spoluúčast 5.000, resp. 10.000, resp. 15.000 Kč).
Balíček Plus navíc zahrnuje např. pojištění GAP zajištující pojistné krytí, které chrání před finanční ztrátou způsobenou poklesem hodnoty vozidla v čase. Zákazníkovi je tedy v případě odcizení vozidla či totální škody vyplacen rozdíl mezi pořizovací a obvyklou cenou vozidla.
Škoda Pojištění hradí náklady na opravu v cenách nových Škoda Originálních dílů. Bude-li zákazník potřebovat náhradní vůz po dobu opravy, bude mu poskytnut až na dobu 20 dnů, v případě odcizení vozu dokonce až na 60 dnů. Zákazníkům bude k dispozici také exkluzivní asistenční linka +420 283 002 800. Při zvolení varianty „Plus“ nemá první pojistná událost vliv na bonus. „To je mimořádná výhoda oproti konkurenčním nabídkám, kde si klient za tento prvek musí připlatit,“ uzavírají Jan Kranát a Karel Starý.