Automobilky v USA

Town & Country | foto: Chrysler

Situace na trhu s automobily se neustále mění. Lidé se snaží vyměňovat staré ojetá auta za nové, což prospívá zejména ekonomice.

Každé prodané auto přináší práci tisícům lidí denně, protože automobilový průmysl je úzce spjat s dalšími odvětvími. Výroba autodoplňků, autodílů, pneu, zda disků pomáhá snižovat nezaměstnanost a udržuje ekonomiku mnoha zemí v plusových číslech.

Koncem loňského roku prodej automobilů v celosvětovém měřítku stále rostl. A jaká je situace na Americkém trhu? V roce 2011 došlo k reálnému oživení automobilové produkce a v Severní Americe bylo registrovaných o 10% více nových automobilů než v roce 2010. Přesnější bylo zaregistrováno více než 12 milionů nových automobilů. Největší zisky dosáhla domácí automobilka Chrysler, následoval Volkswagen, jihokorejská Kia a Hyundai. Co se týče prodeje vozidel v Latinské Americe nejzajímavější je pohled na trh v Brazílii, který dominuje celé Jižní Americe. Daří se tu zejména prodeji italského Fiatu a tradičně i Volkswagenu. Jelikož na automobilový průmysl je navázaných i množství malých výrobních podniků vyrábějících především autosoučástky (spojky, ložiska, elektronika atd.) pomáhá tato řetězová reakce celkové ekonomice země.

Motoristé pozor, máme pro Vás PZP srovnání cen online

Americký trh se zaměřil zejména na nové technologie pohonů, na snižování spotřeby paliva a do popředí se dostaly zejména hybridy a elektromobily. Moderní technologie se staly oblíbené zejména proto, že snižují spotřebu i ve veľkokubatúrových typických amerických vozidlech.
Analytici odhladujú, že pokud nedojde k výraznějším výkyvům na trhu, mohly by se výrobní kapacity v tomto roce ještě navýšit.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy