Provozní výsledek za první pololetí 2010 dosáhl 5,9 mld. korun, což ve srovnání s loňskem znamená zlepšení o 1,7 mld. korun (+40,6 %).
Zvýšení dodávek bylo způsobeno především růstem na čínském trhu. Tam bylo prodáno 84,1 tis vozů (+82,3 %). V západní Evropě bez Německa se rovněž podařilo dosáhnout růstu (117,3 tis. prodaných vozů, +34,5 %). V Německu prodeje po doběhnutí ekologické prémie podle očekávání klesly (58,0 tis. prodaných vozů, -33,8 %). V České republice se s 30,4 tis. vozy (+16,6 %) rovněž podařilo výrazně zvýšit prodej. Obzvlášť pozitivně se vyvíjel zájem o modelové řady Superb (+149,6 %), Yeti (+>500 %) a Octavia (+20,0%).
Tržby skupiny Škoda Auto se v 1. pololetí 2010 zvýšily na 109,7 mld. korun (+22,3 %). Provozní výsledek ve výši 5,9 mld. korun znamená v porovnání se stejným obdobím roku 2009 zlepšení o 1,7 mld. korun (+40,6 %). Růst výsledku byl vedle zvýšení odbytu (298,2 tis. vozů; +13,6 %) způsoben i pozitivním modelovým mixem, pokračující optimalizací nákladů a pozitivními efekty směnných kursů.
„Potěšující výsledek v počtu prodaných vozů v 1. pololetí 2010 byl způsoben na jedné straně převážně pozitivním vývojem celkového trhu, na druhé straně však vedla k získání větších tržních podílů i rozšířená modelová paleta značky Škoda. Škoda navíc profitovala zvláště z dynamického vývoje v Číně. Dosažený výsledek se vyvíjel náležitě pozitivně,“ řekl Reinhard Jung, předseda představenstva společnosti Škoda Auto, a dodal: „Pro druhé pololetí je na pozadí ekonomické nejistoty na mnoha trzích a po doběhnutí státních dotací třeba počítat se zdrženlivějším vývojem. Za celý rok 2010 však očekáváme výrazné zlepšení prodeje a finančního výsledku.“