Škoda Superb Hao Rui byl dnes slavnostně uveden na čínský trh

Superb | foto: Škoda Auto

Škoda Superb pod názvem Hao Rui byl dnes slavnostně uveden na čínský trh. Škoda Auto začala v Číně s výrobou vlajkové lodi 11. června letošního roku. Čínské veřejnosti se Superb poprvé představil 20. dubna 2009 na autosalonu v Shanghai.

„Čína se vyvinula v jeden z našich klíčových trhů v rámci globální strategie společnosti Škoda Auto a hraje významnou roli v budoucím rozvoji značky. Představení modelu Superb Hao Rui je proto důležitým krokem v expanzi na tomto dynamickém trhu, Do konce července letošního roku se nám podařilo dodat čínským zákazníkům více než padesát šest tisíc vozů. To je o 57,2 % více, než za stejné období loňského roku. Rozšíření modelové palety o model Superb má vést k dalšímu výraznému zvýšení prodejů. „Naše strategie počítá s tím, že v v budoucnu na čínský trh zavedeme každý rok jeden nový model,“ uvedl Reinhard Jung, předseda představenstva Škoda Auto. Škoda Auto vozy svým čínským zákazníkům dodává prostřednictvím sítě více než 200 obchodníků. Vozy se vyrábí v partnerském závod Shanghai Volkswagen. V Číně, kromě Superbu, Škoda Auto vyrábí a prodává už také modely Octavia Ming Rui a Fabia Jing Rui.

Superb Hao Rui bude čínským zákazníkům k dispozici ve čtyřech výbavových variantách – Classic, Comfort, Comfort+ a Elegance, a to s motory 1.4 TSI, 1.8 TSI a 2.0 TSI. Od evropských se čínská provedení liší v nabídce palety barev, motorizací a především pak velkorysým chromovým dekorem vozu.

„Uvedení nové vlajkové lodi značky Škoda na jednom za našich strategicky nejdůležitějších dává dlouholeté angažovanosti koncernu Volkswagen v Číně nový rozměr. V letošním roce bychom dále rádi navýšili prodeje oproti roku 2008 minimálně o 50%, to by znamenalo výrazné překročení hranice 90.000 prodaných vozů ročně. Velký úspěch zaznamenala Octavia Ming Rui už od zahájení prodeje v červnu 2007, na úspěšné cestě svou větší sestru pak v prosinci minulého roku následovala Fabia Jing Rui, což dokazuje úspěšný rozvoj značky Škoda v Číně,“ dodal předseda představenstva Reinhard Jung.

Nová Škoda Superb si od svého uvedení na evropské trhy získala přízeň mnoha zákazníků. Během první poloviny roku 2009 prodala největší česká automobilka celkem 18 573 superbů druhé generace. To odpovídá více než dvojnásobku dodávek této vlajkové lodi za stejné období roku loňského.

Označení vozů Škoda v Číně nese vedle v Evropě  obvyklého jména modelu ještě další označení. Dodatek Hao Rui k názvu Super lze přeložit jako „lepší, než si kdo dokáže představit“ nebo „bez hranic“.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy