Ačkoli bylo mnoho z těchto kilometrů ujeto na dobrých silnicích mezi sídlem přepravce Nielsens Fiskeeksport v Aalb?ku, v severním Jutsku, a různými cíli převážně v Polsku a Německu, je to stále působivý výkon dosažený na jedné sadě pneumatik.
Nielsen k tomu poznamenal: „Je to nejdelší vzdálenost, jakou jsem kdy ujel na jedné sadě pneumatik a po celou dobu životnosti těchto plášťů jsem byl velmi spokojen s jejich přilnavostí na mokré i suché vozovce.“
Nielsen udržuje své Volvo v dobrém a bezpečném stavu, což zahrnuje správné seřízení geometrie a vhodný tlak vzduchu v pneumatikách. Špatně seřízená geometrie vede k nestejnoměrnému opotřebení a nízký tlak vzduchu výrazně zkracuje životnost pneumatik pro nákladní vozidla a zvyšuje spotřebu paliva.
Také jízdní styl řidiče má obrovský vliv na životnost pneumatiky. Agresivní řízení s rychlou akcelerací a prudkým brzděním vede k rychlejšímu opotřebení v porovnání s klidným a předvídavým stylem řízení.
Čím menší je odpor mezi vozovkou a pneumatikou, tím nižší je spotřeba paliva. Poul Jensen dokáže se svým pět let starým tahačem Volvo s mechanickou převodovkou ujet 3,5 km na litr nafty (spotřeba 28,6 l/100 km).
Poul Jensen nechal po ujetí 600 000 km prořezat do ojetých plášťů nové drážky, a tím jim daroval druhý život. Prořezávání pneumatik se provádí vyřezáním hlubších drážek do běhounu podle původního dezénu pneumatiky.