Zákazníci Hyundai jsou spokojeni

Genesis | foto: Hyundai

a to alespoň podle několika prestižních organizací, které se zabývají průzkumy zákaznické spokojenosti. Například v průzkumech zákaznické spokojenosti za rok 2007 Customer Satisfaction Surveys dosáhla značka Hyundai špičkových výsledků.

- Grandeur, Santa Fe a Tucson jsou nejlepší ve své kategorii v Auto Pacific Vehicle Satisfaction Award (VSA*, Cena za spokojenost s vozidlem)
- Santa Fe, Tucson a Entourage jsou nejlepší ve svých kategoriích Strategic Vision: Total Quality Index (TQI**, Celkový index kvality)
- Tucson, Accent a Elantra patří mezi tři nejlepší ve svých kategoriích v průzkumu renomované skupiny JD Power (US)
- Santa Fe, Getz a Matrix se umístily s velmi dobrými výsledky v průzkumu spokojenosti zákazníků, podle  společnosti JD Power ve Velké Británii

V posledních letech si společnost Hyundai Motor Company vybudovala reputaci výrobce kvalitních aut. Nepřekvapí proto, že šestý největší světový výrobce automobilů obsadil za rok 2007 přední místa hned v několika z nejprestižnějších průzkumů zákaznické spokojenosti.
 
Hyundai dosáhl pro rok 2007 prvních míst ve třech kategoriích v průzkumu Strategic Vision: Total Quality Index (TQI, Celkový index kvality), který zkoumá celkovou spokojenost s vozidlem mezi novými majiteli aut. Vůz Entourage, který se v Evropě neprodává, zvítězil v kategorii minivanů, Hyundai Grandeur vede třídu velkých aut a Santa Fe je na špici v kategorii menších SUV.

Spolu s SUV Tucson v kategorii C obdržela vozidla Grandeur a Santa Fe další ocenění v anketě Auto Pacific, kde získala ve svých kategoriích Cenu za spokojenost s vozidlem. Při opětovném vítězství, ve své třídě velkých aut, byl majiteli vozu Grandeur vysoce oceňován pro svůj výkon a akceleraci, inovační technologie a celkovou hodnotu. Tucson byl oceněn jako velmi úspěšný kompaktní SUV s motorem V6, který je v této třídě vzácností, a s velmi solidním balíčkem záruk. Santa Fe se umístilo nejvýše v kategorii „Špičkové středně velké SUV“, kde si srdce majitelů získal pohodlný a komfortní interiér a celková hodnota vozidla.

Santa Fe se umístilo na prvním místě i v letošním britském průzkumu zákaznické spokojenosti renomované skupiny JD Power, kde získalo nejlepší známky za mechanickou spolehlivost a celkové třetí místo v kategorii vozů s pohonem všech čtyř kol. V těchto přehledech se umístil i Hyundai Getz, který jako jediný ve své kategorii získal nejvyšší bodové ohodnocení za mechanickou spolehlivost a velmi dobré hodnocení mu přinesla i nadprůměrná kvalita zpracování exteriéru a interiéru.

Hyundai Matrix, který získal v britském průzkumu JD Power 3. místo v kategorii víceúčelových vozidel (MPV), byl oceněn za komfort a kvalitu, servisní zajištění a celkově příznivé náklady. Obdobně jako v minulosti získal Hyundai výborná hodnocení i v průzkumu americké skupiny JD Power pro rok 2007. Mezi třemi nejlepšími ve svých kategoriích se umístily tři modely značky Hyundai: Tucson, Accent a Elantra.

Povzbuzen těmito vynikajícími výsledky se Hyundai těší na uvedení svého nejnovějšího modelu Hyundai i30 ze segmentu C, které vstoupí do evropských  autosalónů v průběhu několika týdnů. Na český trh bude uveden již 24. července. Tento model, jehož cílem je ještě více posílit image značky Hyundai v Evropě, budeme v budoucnu zcela jistě vídat na předních místech průzkumů zákaznické spokojenosti.

Podrobné informace a ceny k modelu Hyundai i30 naleznete na www.hyundai.cz

*AutoPacific´s Vehicle Satisfaction Award (VSA) je průmyslovým měřítkem pro objektivní měření spokojenosti zákazníků s jejich novým automobilem. Pro identifikaci kategorie vítězů, VSA ustanovila numerické hodnocení pro každý osobní vůz na trhu Severní Ameriky. Spokojenost zákazníků je měřena napříč 46 specifickými oblastmi, které mají vztah k chodu automobilu, komfortu, bezpečnosti a všeobecné zkušenosti s prodejem. Hodnocení z roku 2007 odráží zkušennosti zákazníků nových vozů, které byly zakoupeny v období září – prosinec 2006.Více informací o VSA je možné nalézt na http://www.autopacific.com

** Strategic Vision´s Total Quality IndexTM   (TQI)  2007 – odráží výsledky na základě hodnocení majitelů nových vozů v 19 produktových segmentech. Respondenti z více než 27.000 kupujících, kteří zakoupili vozy v září, říjnu a listopadu 2006 používali ke kalkulaci Total Quality IndexTM.  Strategic Vision počítá TQI  každoročně od roku 1995. Více informací o TQI je možné nalézt na http://www.strategicvision.com

***2007 Initial Quality Study (IQS) je založeno na odpovědích od více než 97.000 kupujících vozů modelového roku 2007 ze sledovaného období prvních 90ti dní od nákupu. Studie je založena na dotazníku s 228 otázkami zaměřenými tak, aby je mohly využívat výrobci automobilů k usnadnění odhalování problémů a zlepšení produktů. Více informací o IQS je možné nalézt na http://www.jdpower.com

Zdroj: Tisková zpráva Hyundai Motor CZ

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy